كحرته مصريه
صحبك وكرامته 11874853710611

يرجى التكرم بتسجيل الدخول معنا

ادارة المنتدى صحبك وكرامته 36_3_16
كحرته مصريه
صحبك وكرامته 11874853710611

يرجى التكرم بتسجيل الدخول معنا

ادارة المنتدى صحبك وكرامته 36_3_16
كحرته مصريه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

كحرته مصريه

افلام - اغانى وكليبات - احدث البرامج - أجمد الصور

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

صحبك وكرامته

كاتب الموضوعرسالة
paithoven
عضو مكحرت قووى
paithoven

صحبك وكرامته Empty
مُساهمةموضوع: صحبك وكرامته   صحبك وكرامته Emptyالإثنين مارس 22, 2010 3:35 pm

انا اخترت ا نى اتكلم فى الموضوع لانه حصل معايا ومن شخص كان عزيز عليا وبمجرد انه لما يشوف موضوعى ده هيكره نفسه وهيجيلى ويطلب منى انى اسامحه وانا بردو هطلع راجل معاه ومش هجرحه زى مجراحنى .........
مش هطول

الحكايه كلها انى كنت اعرف واحد اسمه (ع) المهم انى كنت بعز الشخص ده اوى وكنت بقعد معاه فى البيت وباكل معاه فى بيته وهو كمان كان بيجى عندى البيت وبياكل معايا فى بيتى وكنا اصحاب جامدين جدا وبالرغم من المشاكل الى واجهتنا الا بردو احنا كنا مع بعض كان فى حاجات كتير ممكن تفرقنا عن بعض بس ده محصلش وكنا احنا الاتنين نعرف شله وايه كمان انا اللى معرفه عليهم المهم كنا كلنا اصحاب وحبايب وكل واحد فينا كان فرحان وسعيد بس للاسف حصلت مشاكل كتيره اوى ادت الى ان الشله تتفشكل وبقينا نقعد مع بعض كلنا من غير الشله دى لكن صحبى ده اتعرف على شله تانيه ربنا يكرمه معاهم
بس الغريب انه يسيب اصحابه اللى بجد ويقعد مع اللى لسه متعرف عليهم انا عاوز اقول لصحبى ده انا يابنى مش عندى اعتراض بس انتا ممكن تقعد معاهم فى المحاضرات او واحنا مش موجودين معاك فى الجامعه او فى اى وقت من غيرنا مش نكون احنا رايحين مع بعض وتسبنا وتروح تقعد معاهم طب بالزمه دى رجوله انك تسيب اصحابك اللى بتحبهم وبيحبوك علشان شويه صبيان وبنات انتا لسه عارفهم

.............
وحاجه تانيه مش حلوه يعنى لما واحده تمشيك بمزاجها فين الشخصيه اللى بندور عليها فى حياتنا انا حسيت صحبى وهو معاهم انه تابع والمشكله انه بيتبع بنت مع انه المفروض ان هو الراجل مش هي يعنى المفروض انه يمشى عشره زيها

وكله كووووووووووووم واللى قالهولى ده كوووم تانى فى حد يعاير صحبه اللى ائتمنه على اسراره بشيئ حصل غصب عنه وان دى ملهاش ادنى علاقه بالرجوله وانما هى تخص المشاعر والوجدان الى هو بيكت عنها مواضيع فى واحد يقول لصاحبه انا والله مرحتش من ورا صحبى وحبيت صحبته هههههههه
طب دى كلمه تقولها لواحد صحبك ومش اى صاحب دا اخوك وحتى لو كان صاحبك نرفزك مش تصح تقولها وحتى لو اتجرات وقولتها من ورا الشاشه مش يصح تكتبهالوا وتبعتهالو كده عينى عينك والمفروض ان صحبك ده ينسى كده ويسامح بسهوله
هههههههههههههههههههههههههههههههههه
طب ازاى اجرح كرامتك وبعدين اقولك معلش
طب ازاى اموت واحد واقوله سووووووورى مش كنت اقصد حقك عليا انا غلطان

الموضوع كبير اوى يا (ع)ولو انتا شايف انه صغير يبقى انسانى ولو انت شايف نسفك غلط حاول تصلح الغلط وصاحبك هيطله راجل معاك زى كل مره

صحبك وكرامته 44a3f67414497d06cc8cf593e3d3cd4c
http://WWW.PAITHOVEN.COM

صحبك وكرامته
صفحة 1 من اصل 1